Løsningen til ineffektiv Musikmarkedsføring

Dybest set, når du adskiller de indviklede detaljer på den bedste måde at fremvise din musik med succes, er det klart, at det som en kunstner er vigtigt at træne dig selv for at koncentrere dig om de komponenter, der er mest gavnlige for din musik forretningsudvikling. Separeret i en enkel at tage efter processen består disse komponenter af musikannoncering og musikfremmende udvikling i grunden af ​​en 3-trins ligning:

Trin # 1 – Opret bevidsthed: Find en skare af mennesker, der værdsætter din musikstil, din lyd og din karakter. Fremskridtene er vigtige for at formidle din melodiske besked til dem. Alt hvad du gør burde gøre opmærksom på dig og din musik under alle omstændigheder. Approach dette med nøjagtighed og et solidt lager, og din musikvirksomhed etableres i ganske lang tid fremover.

Trin # 2 – Forbindelse med din målgruppe: Jeg har angivet tidligere, hvor uhensigtsmæssigt det er at interface med fans i dag. Instagram, Facebook, Twitter, YouTube og de mange andre online “hjemmebaser” gør denne procedure til en leg. Når du har lagt det underliggende forberedelse, og du har lavet din indsamling af mennesker opmærksom på, hvad du lige bringer til bordet, tag et skud på at holde op med de nødvendige løbende foreninger med dine fans, medierne og den yderst afgørende musik Virksomheden kommer i kontakt med dig sammen undervejs. Dine fans og kontakter skal indse, at du er uden tvivl. At du tænker på dem. At du er her for hele aftalen. At gøre foreninger med dem og holde dem påkrævet i din udviklingsprocedure sikrer, at dette sker for dig.

Trin # 3 – Sælg dine ting (Bed om aftalen): Denne er grundlæggende. I tilfælde af at du ikke har varer at tilbyde … har du ikke en musikvirksomhed. Forsøg på at opnå en varig og pålidelig indkomst til din musikbranche er afgørende for din lange trækpræstation. Lure fans til at bruge deres penge og købe dine ting, og hvad der er tilbage af dine musikfremstillingsprocedurer, vil strømme og trives så signifikant mindre krævende.

Ja! Det er lettere sagt end gjort

Jeg opfatter, at det er mindre krævende at diskutere disse ting end det er at få dem til at gå i dit kald, men det er det, som musikbranchen handler om, så det er et ubestrideligt krav at deltage i disse procedurer i din musikbranche, Fortsæt ikke nok lang tid til at gøre guld i musikverdenen.

Hvad er mere, det er ikke det, vi har brug for til dit musik kald … er det?

Endnu engang synes det at være tilstrækkeligt nemt at skitsere tingene på papir, men faktisk vil de fleste grupper og kunstnere finde hundredvis og en tilgang til at rydde op.

Du vil enten investere for meget energi i at gøre opmærksomheden og grænsefladen med din skare, men så forsømmer du at anmode om aftalen. Eller så vil du igen anmode om en aftale om tilgang til ofte og tilsidesættelse af tilknytning til din familie. Jeg sagde før det er cool at få alle gung-ho, blive optaget og tage afsted der og lave et bundt musik, men i tilfælde af at du ikke rører hver af de tre komponenter i denne procedure på mest Dygtige metode til at markedsføre musik, så føler du tabet af vandfartøjet og endnu mere signifikant … dine fans vil ikke føle din stemning. De vil bare ikke forbinde dig på et dybere niveau. Uden forening er der ingen tilbud og uden tilbud, har du ikke en musikvirksomhed.